Obchodní podmínky

Obchodní podmínky používání a provozu e-shopu nahakucz.cz

 

  1. Co potřebujete vědět na začátek?
    • Provozovatelem a správcem e-shopu dostupného na adrese www.nahakucz.cz je Fyzická osoba podnikatel Ing.Daniela Krč, se sídlem Stiborova 24, Olomouc, 779 00 Olomouc, IČ: 23776005, telefon +420 605 020 484 a e-mail jambor.daniela@gmail.com. Prostřednictvím e-shopu si od nás můžeš koupit zejména ručně vyráběné kabelky, ale i další doplňky či dárkové poukazy v závislosti na aktuální kolekci.
    • Fyzická osoba podnikatel Ing. Daniela Krč  je vlastníkem e-shopu, vykonává k němu veškerá majetková práva autora ve smyslu autorského zákona, a stejně tak k NA HÁKU produktům na něm prodávaným.
    • NA HÁKU produkty Ti prodává Fyzická osoba podnikatel Ing. Daniela Krč, smlouvu tedy uzavíráš výlučně s ní.
    • Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti osob využívajících tento e-shop.
    • Když Ty, jakožto uživatel, začneš využívat e-shop, potvrzuješ tak, že ses seznámil/a s aktuálním zněním obchodních podmínek a zavazuješ se je dodržovat.
    • Používání e-shopu je pro Tebe zdarma.
    • Tyto obchodní podmínky se neaplikují na případy, kdy jsi právnickou osobou a/nebo podnikatelem a NA HÁKU produkty si chceš pořídit v rámci své podnikatelské činnosti.
    • Ing. Daniela Krč není plátcem DPH.
    • Ceny NA HÁKU produktů jsou platné po dobu, kdy jsou zobrazeny na e-shopu.

 

  1. Pojďme si definovat několik pojmů, ať je vše přehlednější.
    • E-shopem jsou internetové stránky dostupné na webové doméně www.nahakucz.cz
    • NA HÁKU produkty: pod tímto pojmem si můžeš představit všechno zboží nabízené na e-shopu.
    • Košík je funkce e-shopu, která Ti umožní zobrazit Tebou vybrané NA HÁKU produkty na jednom místě a s jeho pomocí si můžeš udělat nějakým NA HÁKU produktem radost a koupit si jej.
    • Smlouva znamená kupní smlouva uzavřená mezi Ing. Danielou Krč, jako prodávající, a Tebou, jako kupující o koupi NA HÁKU produktu v souladu s § 2079 a násl. občanského zákoníku.
    • Uživatelem jsi Ty, tedy každá osoba odlišná od Ing. Daniela Krč, která využívá e-shop.
    • Obchodní podmínky jsou tento dokument, který blíže upravují, za jakých podmínek dochází k uzavření Smlouvy a stanoví pravidla pro používání e-shopu.
    • Reklamací se rozumí uplatnění práv z vadného plnění.
    • Doručovací adresa je Stiborova 24, 779 00 Olomouc.
    • Občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
    • Spotřebitelským zákonem se rozumí zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    • Autorským zákonem se rozumí zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů.

 

Definované pojmy mají v textu těchto obchodních podmínek stejný význam, i když jsou použity v množném čísle.

 

A teď nějaká ta pravidla fungování e-shopu:

  1. Pravidla pro nákup NA HÁKU produktů na e-shopu.
    • Je to jednoduché! Stačí ho pomocí kliknutí na tlačítko „Do košíku“ u konkrétního NA HÁKU produktu přesunout do košíku. Pokud následně přejdeš do košíku a klikneš na tlačítko „Pokračovat“, zobrazí se Ti možné způsoby doručení a volba platební metody Tvého NA HÁKU produktu. Když poté zaklikneš „Pokračovat“ zobrazí se formulář, do kterého vyplníš údaje důležité pro uzavření smlouvy a doručení Tvého NA HÁKU produktu. Po zakliknutí tlačítka „Objednat s poviností platby“ se zobrazí shrnutí objednávky. Když následně zaklikneš „Zaplatit“, přesměruje Tě e-shop na platební bránu, kde už jen stačí vyplnit příslušné údaje a je to. V případě, že zvolíš platbu bezhotovostním převodem, nezapomeň do platebního příkazu zadat číslo Tvé objednávky jako variabilní symbol. Jakmile uvidíme Tvoji platbu připsanou na našem bankovním účtu, začínáme Tvoji objednávku zpracovávat.
    • Za tímto účelem jsi povinen údaje ve formuláři uvádět pravdivě, úplně, přesně a správně.
    • NA HÁKU produkty, které vidíš na e-shopu mají informativní charakter. Nejsme proto povinni s Tebou ohledně tohoto NA HÁKU produktu uzavřít smlouvu. § 1732 občanského zákoníku se nepoužije.
    • Chceš si pořídit NA HÁKU produkt?
    • Bezprostředně po uzavření smlouvy tímto způsobem Ti do Tvé e-mailové schránky přijde potvrzení a shrnutí Tvé objednávky včetně faktury.
    • Ing. Daniela Krč je oprávněna od smlouvy odstoupit i bez udání důvodu do okamžiku odeslání NA HÁKU produktu Tobě. V takovém je to důvod pro vrácení kupní ceny.
    • Jestliže společně s NA HÁKU produktem dostaneš od Ing. Daniely Krč i dárek, poskytuje Ti ho na základě darovací smlouvy s rozvazovací podmínkou. A to sice s podmínkou, že dojde-li k zániku smlouvy jinak než jejím splněním, pozbývá tato darovací smlouva platnosti a Ty jsi povinen spolu s NA HÁKU produktem vrátit i poskytnutý dar.
    • Momentem převzetí NA HÁKU produktu Tebou, přechází na Tebe nebezpečí ztráty, poškození a/nebo zničení NA HÁKU produktu.
    • Nemáš právo požadovat vydání NA HÁKU produktu, který jsi plně neuhradil/a.

 

  1. Jak fungují platby na e-shopu?
    • Na e-shopu si můžeš vybrat, jakým způsobem preferuješ za NA HÁKU produkt zaplatit. Cenu NA HÁKU produktu a případné náklady spojené s dodáním NA HÁKU produktu dle smlouvy můžeš uhradit platební kartou přes platební bránu v rámci e-shopu nebo bezhotovostním převodem na náš bankovní účet.
    • Společně s kupní cenou jsi zavázán/a uhradit i náklady spojené s balením a dodáním NA HÁKU produktu až k Tobě domů nebo kamkoliv jinam po České a Slovenské republice, kam si budeš přát. Není-li dále uvedeno jinak, kupní cenou se rozumí i náklady spojené s dodáním Tvého NA HÁKU produktu.
    • Pokud si zvolíš platbu skrze platební bránu, postupuj dle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.
    • Je nezbytné, aby byla kupní cena za NA HÁKU produkt zcela uhrazena před jeho odesláním. Pokud kupní cena není uhrazena nemáme povinnost Ti NA HÁKU produkt poslat. Jestliže NA HÁKU produkt nebude uhrazen do 14 dnů, je to důvodem pro zrušení smlouvy od počátku.
    • Kupní cena se považuje za zaplacenou okamžikem připsání odpovídající částky na náš bankovní účet.
    • Jsem oprávněná Ti poskytnout slevu z ceny NA HÁKU produktu. Případné slevy z ceny lze kombinovat jen s tím souhlasem.
    • Faktura Ti bude zaslána v elektronické podobě na Tvoji e-mailovou adresu.
    • Nevzniká Ti právo na vydání NA HÁKU produktu, který jsi zcela neuhradil/a.
    • Jestliže vlivem technické chyby budou na e-shopu zobrazeny ceny ve zjevném nepoměru k obvyklé ceně NA HÁKU produktů, nejsme Ti povinni NA HÁKU produkt za tuto cenu dodat. Ozveme se ti, zda máš zájem o NA HÁKU produkt za skutečnou cenu, a dle Tvého přání nám buď doplatíš zbytek obvyklé kupní ceny, anebo Ti vrátíme peníze a smlouva bude zrušena od počátku.

 

  1. Jak se k tobě Tvůj NA HÁKU produkt dostane?
    • NA HÁKU produkt Ti bude zaslán na adresu Tebou uvedenou ve formuláři na stránkách prostřednictvím Tebou vybraného přepravce z nabídky na e-shopu.
    • Vzhledem k tomu, že NA HÁKU produkty jsou ručně vyráběné vždy na objednávku, standardně se na ně čeká 3 týdny. Dodání může trvat až 4 týdny.
    • Kolik Tě bude dodání NA HÁKU produktu stát zjistíš vždy při vytváření objednávky a zvolení způsobu dodání.
    • Nad určitou částku je možné získat dopravu zdarma. O takové hranici Tě budeme informovat prostřednictvím e-shopu, v takovém případě neseme náklady na dopravu my.
    • Máš povinnost převzít NA HÁKU produkt při jeho dodání v avizovaném termínu a čase. Jestliže NA HÁKU produkt nepřevezmeš, jsi povinen uhradit náklady vzniklé spojené s náhradním doručením.
    • Při převzetí zásilky obsahující Tvůj NA HÁKU produkt máš povinnost překontrolovat neporušenost obalu zásilky. Jestliže zjistíš jakékoliv závady, neprodleně to oznam přepravci. V případě poškození obalu zásilky ji nemáš povinnost převzít. V takovém případě sepíšete s přepravcem škodní formulář, který neprodleně společně s informací o dané situaci zašlete na náš e-mail, nejpozději do 24 hodin. Za poškození se nepovažuje promáčknutí krabice nebo poškození rohů zásilky, které může být způsobené přepravou.
    • Pyšným vlastníkem NA HÁKU produktu se stáváš zaplacením celé kupní ceny včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím NA HÁKU produktu.
    • Odpovědnost za poškození, ztrátu či nahodilou zkázu NA HÁKU produktu na Tebe přechází okamžikem převzetí NA HÁKU produktu nebo okamžikem, kdy jsi měl/a povinnost NA HÁKU produkt převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou jsi tak neučinil/a.

 

  1. Objevila se u Tvého NA HÁKU produktu nějaká vada?
    • jsou v odpovídajícím množství a míře,
    • jsou v odpovídající jakosti a provedení,
    • mají vlastnosti ujednané v kupní smlouvě anebo pokud mají vlastnosti námi popsané v rámci nabídky na e-shopu, případně vlastnosti očekávané s ohledem na povahu a druh,
    • hodí se k obvyklému účelu s ohledem na povahu a druh NA HÁKU produktu,
    • vyhovují příslušným právním předpisům.
    • Žádat dodání nového NA HÁKU produktu bez vad - takový požadavek ale nesmí být vzhledem k povaze vady přiměřený. Pokud se vada týká pouze části NA HÁKU produktu, můžeš požadovat výměnu pouze této části. Pokud to není možné, můžeš od smlouvy odstoupit.
    • Jestliže je vada NA HÁKU produktu odstranitelná, ale po opakovaném výskytu vad stále nelze NA HÁKU produkt řádně užívat, vzniká Ti taktéž právo na dodání nového NA HÁKU produktu nebo výměny vadné části, případně právo od smlouvy odstoupit.
    • Pokud nevyužiješ žádnou z předchozích možností, můžeš od nás požadovat přiměřenou slevu z ceny NA HÁKU produktu. Na slevu máš také nárok, pokud Ti nebudu schopna v přiměřené době dodat nový produkt, opravit stávající, vyměnit jeho součást nebo jinak problém vyřešit.
    • je NA HÁKU produkt poskytnut za sníženou cenu pro výskyt vad,
    • jde o vady, které jsi způsobil Ty anebo jsi o nich věděl již před uzavřením smlouvy,
    • jde o opotřebení způsobené jeho běžným užíváním nebo mechanické poškození či poškození vzniklé v důsledku nesprávného používání,
    • se jedná o NA HÁKU produkty, u kterých to plyne z jejich povahy.
    • To mě moc mrzí. NA HÁKU produkty jsou ručně vyráběné, a ačkoliv je každému z nich věnováno 100 % mojí pozornosti a lásky, může mi něco uniknout.
    • To nic nemění na tom, že jsem odpovědna za to, aby Ti NA HÁKU produkty byly poskytnuty bez vad. Platí, že NA HÁKU produkty jsou bez vad, pokud:
    • NA HÁKU produkt stejně tak není vadný, jestliže barva produktu přesně neodpovídá obrázku na e-shopu. Jak barvy vnímáme je závislé na nastavení monitoru či displeje, světle v místnosti nebo venku. Děláme maximum, aby byly barvy na e-shopu co nejvěrohodněji popsány, nicméně Tvé nastavení monitoru a to, zda bude při převzetí Tvého NA HÁKU produktu zrovna svítit sluníčko nebo pršet, bohužel, ovlivnit neumíme.
    • Tvá práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, tj. zejména ustanoveními § 1914 až § 1925, § 2099 až § 2117 a § 2161 až § 2174 občanského zákoníku a taktéž ustanoveními spotřebitelského zákona.
    • Jestliže bude NA HÁKU produkt vykazovat při převzetí vady, máš tato práva, jakožto spotřebitel:
    • Ustanovení tohoto článku odstavce 6.1., 6.2., 6.4. se nepoužijí na případy, kdy:
    • Na NA HÁKU produkt Ti neposkytnu ještě speciální záruku.
    • Práva z vadného plnění můžeš uplatnit jak na naší adrese pro doručování, tak na e-mailové adrese nahakucz@gmail.com.
    • Jestliže chceš uplatnit práva z vadného plnění, musíš prokázat uzavření smlouvy - to můžeš udělat například předložením potvrzení o objednávce.
    • V prvních 12 měsících od převzetí NA HÁKU produktu je výskyt vady pod vlivem vyvratitelné domněnky, že NA HÁKU produkt byl vadný již při převzetí. Právo z vadného plnění lze uplatit, jestliže se vada vyskytne v době do 24 měsíců od převzetí NA HÁKU produktu.
    • Máš povinnost nám vadu vytknout a popsat.
    • Po reklamaci ti vystavím potvrzení, které bude obsahovat, kdy jsi právo z vadného plnění uplatnil, co je jeho obsahem, a jaký způsob vyřízení požaduješ.
    • Do 3 pracovních dnů rozhodneme o reklamaci. Nejpozději do 30 dnů od uplatnění práva z vadného plnění, jestliže nám byly současně poskytnuty veškeré podklady k jejímu vyřízení.
    • Až Tvoji reklamaci vyřídíme, budu Tě informovat a NA HÁKU produkt bude poslán na Tvoji adresu. Reklamaci buď vyřídím kladně anebo ji zamítnu s odůvodněním.
    • Jestliže budeš s NA HÁKU produkty zacházet v rozporu s pokyny, ztrácíš veškeré nároky z vadného plnění.

 

  1. Není Tvůj NA HÁKU produkt přesně dle Tvých představ?
    • To mě moc mrzí, nicméně jako spotřebitel máš právo od smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů i bez uvedení důvodu. Budu však ráda, když se se mnou podělíš o tvoje důvody a já tak budu vědět, co do příště zlepšit.
    • V souladu s § 1829 odst. 2 občanského zákoníku máš právo ve lhůtě 14 dnů od převzetí NA HÁKU produktu odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem, tj. prostřednictvím e-shopu.
    • Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a Ty jsi povinen/povinna do 14 dnů od doručení oznámení o odstoupení od smlouvy NA HÁKU produkt vrátit. Náklady spojené s vrácením v případě Tvého odstoupení od smlouvy neseš Ty. A to i v případě, kdy NA HÁKU produktu pro jeho povahu není možné vrátit prostřednictvím standardní poštovní služby. Odpovídáš za veškeré poškození nebo jiné snížené hodnoty NA HÁKU produktu vzniklé do doby, než NA HÁKU produkt převezmeme od přepravce.
    • Částka ve výši kupní ceny Ti bude vrácena bezodkladně po obdržení NA HÁKU produktu, nejpozději do 14 dnů, a to na bankovní účet uvedený ve formuláři pro odstoupení.
    • Formulář pro odstoupení od smlouvy najdeš tady. Ten tvoří přílohu těchto obchodních podmínek. Oznámení o odstoupení je třeba doručit na naši e-mailovou adresu nebo na naši adresu pro doručování.
    • Jestliže dojde k poškození NA HÁKU produktu nebo snížení jeho hodnoty, jsme oprávnění jednostranně započíst tento náš nárok vůči Tvému právu na úhradu kupní ceny.

 

  1. Potřebuji, abys mi něco slíbil/a.
    • jsi způsobilý k právnímu jednání, ke kterému dochází prostřednictvím e-shopu,
    • pokud je Ti méně než 18 let, nebudeš nakupovat NA HÁKU produkty, které jsou určené pro osoby nad 18 let věku,
    • nebudeš používat e-shopu v rozporu s platnými právními předpisy,
    • při používání NA HÁKU produktů budeš dbát pokynů vždy uvedených přímo u konkrétního produktu na e-shopu.
    • Používáním e-shopu se zavazuješ jej používat výlučně v souladu s jeho účelem a takovým způsobem, aby nám nevznikla žádná škoda a neznemožnilo to využití e-shopu třetím osobám.
    • Současně Ty jako uživatel e-shopu prohlašuješ, že:

 

  1. Jako spotřebiteli bychom Ti ráda poskytla tyto další informace.
    • Pokud bys nám chtěl/a něco doručit, naše adresa pro doručování písemností, reklamací a odstoupení od smlouvy je Stiborova 24, 779 00 Olomouc.
    • Nás také můžeš kontaktovat prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu nahakucz@gmail.com nebo prostřednictvím formuláře dostupného na e-shopu.
    • Údaje o uzavření smlouvy, včetně těchto obchodních podmínek, jsou uloženy v mojí databázi. Pokud bys je z nějakého důvodu potřeboval/a, stačí nám napsat a já Ti dokumenty pošlu.
    • Jestliže v průběhu používání e-shopu vyvstane nějaký technický problém, můžeš nás kontaktovat na výše uvedené e-mailové adrese.
    • Dodržujeme veškeré platné právní předpisy České republiky.
    • Máš právo obrátit se se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
    • K mimosoudním řešením spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869. Více informací je možné získat na jejích webových stránkách http://www.coi.cz. Můžeš stejně tak využít online platformu pro řešení sporů, který je zřízena Evropskou komisí a najdeš ji na webových stránkách http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    • Tento článek pro tebe platí, výlučně jen pokud jsi spotřebitelem, tj. nevztahuje se na Tebe zejména pokud jsi podnikatelem nebo živnostníkem a kupní smlouvu uzavíráš v rámci své podnikatelské/živnostenské činnosti.
    • Tímto Tě informuji, že:

 

  1. Jak nakládáme s Tvými osobními údaji?
    • Při provozování e-shopu dochází ke zpracování Tvých osobních údajů.
    • Jsem povinna zabezpečit a chránit Tvé osobní údaje. Využívám proto různé zabezpečovací technologie, díky kterým jsou Tvé osobní údaje v bezpečí a chráněny před neoprávněným zpřístupněním či užitím.
    • Kompletní informace o ochraně Tvých osobních údajů ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES nejdeš zde v našich Zásadách ochrany osobních údajů.

 

  1. A ještě pár vět na závěr.
    • Neodpovídám za Tvé chybné používání e-shopu.
    • Neodpovídámeza obsah, který se týká e-shopu tvořený třetími osobami.
    • Smlouva i tyto obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Jestliže jsi spotřebitel, nejsi tímto ujednáním zbaven ochrany, kterou Ti poskytují ustanovení právního řádu, od kterým se nelze odchýlit.
    • Jakékoliv spory vzniklé na základě kupní smlouvy, případně těchto obchodních podmínek, budou rozhodovat věcně a místně příslušné soudy České republiky.
    • Jsem oprávněna omezit nebo pozastavit provoz e-shopu, což není považováno za vadu, a to z jakéhokoliv důvodu.
    • Můžu kdykoliv upravovat, měnit parametry e-shopu. Vždy Tě o takových změnách ale budeme informovat prostřednictvím e-shopu.
    • Stejně tak můžu kdykoliv ukončit provoz e-shopu, omezit jej nebo jiným způsobem změnit. O tom Tě ale budu informovat opět prostřednictvím e-shopu.
    • Obchodní podmínky mohou být Fyzickou osobou podnikatelem Ing. Danielou Krč jednostranně měněny. Tyto změny ale nebudou mít vliv na vztahy mezi Tebou a mnou, které započnou před touto změnou. O takové změně Tě budu vždy informovat na e-shopu.
    • Jestliže se některé ustanovení obchodních podmínek stane neplatným či neúčinným, nahradím jej ustanovením, které bude svým smyslem zrušenému ustanovení nejblíže. Takovou neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnosti a účinnost jiných ustanovení obchodních podmínek.
    • Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti s účinnosti dne 16.11.2025.

 

 

Formulář pro vrácení / reklamaci zboží

Zboží u nás můžeš vrátit do 14 dnů, a to i bez uvedení důvodu, za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách. Pro odstoupení nám pošli oznámení na email nahakucz@gmail.com

Jestliže se u NA HÁKU produktu objeví vady, můžeš takové zboží reklamovat za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách. Pro reklamaci nám zašli e-mail s fotografií vady.

K odstoupení od smlouvy i k reklamaci použij tento formulář a vždy zaškrtni, zda se jedná o odstoupení, a tedy o vrácení zboží, anebo o reklamaci.

Číslo objednávky (dle shrnutí objednávky):_______________________________________________________________________

Název zboží (dle shrnutí objednávky):___________________________________________________________________________

Důvod vrácení / reklamace:____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Preferovaný způsob vyřízení reklamace:_________________________________________

Datum doručení zboží:_______________________________________________________

Jméno a příjmení:__________________________________________________________

Adresa:__________________________________________________________________

E-mail:___________________________________________________________________

Telefonní číslo:_____________________________________________________________

Číslo účtu pro vrácení peněz:_________________________________________________

IBAN (pro Slovensko)/ číslo účtu:_______________________________________________________

Poznámka:__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Adresa pro zaslání zboží:

Ing. Daniela Krč

Senička 65

Senička 783 45

Česká republika

 

Datum:______________________

Podpis:______________________